maanantai 29. heinäkuuta 2013

Uusi viikko - vanhat kuvat

No ei nyt ihan niinkään, mutta mun aivot on sulaneet varmaan auringon lämmössä, niin paljon olen siitä etenkin viikonlopun aikana nauttinut <3!
Aivan mahtavat , etelän lämpöiset kelit, vois sanoa , että ihan mun ilmat ! Ei ole mulle liian kuumaa , nautin :) Ainoa miinuspuoli on se, että asuntomme paksut kiviseinätkin ovat lämmenneet ja etenkin makuuhuone muistuttaa kohta alilämpöistä saunaa ... Nukkumisen kanssa vähän niin ja näin , viime yönäkin tuli kieputtua ja tuijoteltua digiboksin kelloa aika tiuhaan yhden ja kolmen välillä. 
Kuvissa mukana 
1) kynnet viime viikolla
2) kynnet tänään
3) hassu kuvakulma naamastani ;) yritin kuvata kampaustani :D Etuhiukset oli kierteellä ja ponnari vedetty toiselle sivulle
4) maanantain lounas - savulohi- leipäjuustosalaatti Bistro Venlasta
5-6) kuvat minut koukuttaneesta kännykkäpelistä: yritän epätoivoisesti pelastaa noita perhosparkoja joutumasta tuon ilkeän hämähäkin verkkoon !
7) jottei tämän blogin yksi osio jää ihan unholaan: ostin lankaa ja aloitin uuden neuleen , jee !

Loppuviikosta palailen arvonnan merkeissä, blogi täyttää vuoden ja pari viikkoa myöhemmin minä itse joitakin vuosia päälle ;)
Mitähän kivaa teille arpoisin, ehdotuksia? Ja jätetään ne yksityiskoneet ja Karibian risteilyt ym. pyytelemättä , maksan arpavoiton ihan itse omasta laihasta pussistani ... Mutta mihin blogini nimeen haluaisitte sen liittyvän: muotiin,matkoihin, kauneuteen vai käsitöihin?
Iloista viikon jatkoa !